Namaste´

reede, 1. märts 2013

Südame sosinad





SÜDAME SOSINAD

♥♥♥

* Loo rahu oma minevikuga, siis ei kerki ta olevikus üles.

* See, mida teised sinust mõtlevad, ei ole üldse sinu asi.

* Aeg parandab peaaegu kõik, anna talle aega.

* Ära võrdle end teistega ega arvusta neid. Sul ei ole aimugi, mida nemad on siia õppima tulnud.

* Ära mõtle liiga palju, kõiki vastuseid ei peagi teadma.
Vastused tulevad siis, kui seda kõige vähem oodata oskad.

* Keegi peale sinu enda ei ole vastutav sinu õnne eest.

* Naerata. Kogu maailma probleemid ei kuulu sinule.

♥♥♥

* Mina ei ole mitte kellegagi võisturajal, mina astun oma rada.

* Minul ei ole vähimatki soovi olla mingil moel
oma tuttavatest parem.

* Minu eesmärgiks on muutuda ise paremaks,
saada paremaks inimeseks sellest, kes olin.

* See ma olen. Mina olen vaba.


♥♥♥


* Elu pakatab ilust meie ümber. MÄRKA SEDA.

* Märka maamesilast, väikest last, naeratavaid nägusid...

* TUNNETA  VIHMA LÕHNA JA TUULEPUHANGUT...

* Ela oma elu tema kõrgeimal potentsiaalil ja kanna hoolt

OMA UNISTUSTE TÄITUMISE EEST.

Ahley Smith

♥♥♥





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar