Namaste´

kolmapäev, 10. detsember 2014

Lugemiselamus




Anita Moorjani


Minu imelise tervenemise lugu”

Teekond vähiga surma lävele ja tõelise tervenemiseni.

 „Mul oli valida, kas tulla tagasi ... või mitte.
Tulin tagasi – olles aru saanud,
et „taevas” on seisund, mitte paik ...”


Anita mõtteid, olles teispoolsuses:
Kui vaatasin seda gobelääni, millele oli koondunud mu senine elu, siis suutsin täpselt ära määrata, mis oli mind toonud sellesse punkti, kus olin.
Vaata vaid mu eluteed! Miks ma end alati tagant piitsutasin? Miks ma end alati maha tegin? Miks ma enda kaitseks kunagi välja ei astunud ega näidanud maailmale oma hinge ilu?
Miks surusin alati alla oma tarkust ja loovust, selleks et teistele meelepärane olla? Reetsin end iga kord, kui ütlesin jah, kuigi oleksin soovinud öelda ei! Miks olen end vägisi muutnud ja otsinud teiste heakskiitu teistsugusena, kui tegelikult olen? Miks ma pole oma kaunist südant kuulanud ja oma tõde kuulutanud?
Miks me ei mõista seda seni, kuni oleme oma füüsilistes kehades? Miks ma küll varem ei teadnud, et me ei pea endi vastu nii karmid olema?”
...
MULLE SAI SELGEKS, ET ME OLEME kõik seotud. Mitte ainult iga inimene ja elusolend, vaid tundus, et see põimunud ühendumine avardus väljapoole ja haaras universumis endaga kõike – igat inimest, looma, taime, putukat, mäge, merd, elutut objekti ja kosmost. Mõistsin, et kogu universum on elav ja tulvil teadvust, mis hõlmab kõike elavat ja loodust. Kõik kuulub lõputusse Tervikusse. Olin tihedate sidemetega kõige elavaga lahutamatult ühte mässitud. Me oleme selle ühtsuse tahud – me kõik oleme Üks ja igaüks mõjutab kollektiivset Tervikut.


...
Mõistsin, et meie olemuse tuum koosneb puhtast armastusest. Me oleme puhas armastus – igaüks meist. Kuidas saakski see teisiti olla, kui me tuleme Tervikust ja pöördume sinna tagasi? Teadsin, et selle mõistmine võtab meilt igaveseks hirmu olla need, kes me tegelikult oleme. Seega – olla armastus tähendab sama, mis olla tõeliselt sina ise!

See minu elu suurim ilmutus oli nagu välgunool. ..... Kui me oleme kõik Üks, kõik ühe Terviku ehk tingimusteta armastuse tahud, siis oleme me muidugi ka armastus! Teadsin, et see ongi ainuke tegelik eesmärk elus: olla mina ise , elada oma tõe järgi ja olla armastus."
**

Sa oled täiuslik just sellisena nagu oled.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar