Namaste´

laupäev, 28. detsember 2013

Sinule




Mina olen siin, et olla teenimises.
Mina olen siin, et innustada.
Mina olen siin, et armastada.
Mina olen siin, et elada oma tõe järgi.“
- Deepak Chopra


Sinule kinnituseks ja innustuseks,
et teaksid, usuksid, usaldaksid ja kogeksid,
kui väga armastatud, hoitud,
 toetatud ja kaitstud sa oled.




Mida rohkem seda igapäevaselt jälgid ja tunnetad,
seda enam selles veendud, et Sa ei ole kunagi üksi.
Sina oled mõõtmatult armastatud ja kaitstud.





Sina oled kaunis oma ainulaadsuses.
Sina oled täiuslik just sellisena nagu oled.
Sina oled sädemeke Looja armastuse-kangas,
tulnud Maa-Ema pinnale oma unikaalsuses,
just õiges paigas ja õiges ajastuses, 
et olla kohal just nüüd, 
mil sind kõige enam vajatakse,
jagama oma hingevalgust ja südame tarkust,
looma uut Kuldset Ajastut,
maapealset paradiisi.




Aitäh Sulle!






Ole enda vastu lahke.




Iga päev on õnnistus.

**

Kõik imed, mida otsid, on sinus endas olemas.
- Sir Thomas Browne

**
Iga hinge sügavaima südamekambri mõõtmatus sügavuses
hõõgub kustumatu Jumaliku Armastuse leek.
- Sri Gawn Tu Fahr






Sinul on ainukordne sõnum edastada,
 sinule ainuomane laul laulda ja
just sinule omane, armastusest kantud tegu
maailmale kinkida.
See sõnum, see laul ja see tegu
on usaldatud üksnes Sinule.

- John Powell




Ma austan seda Ruumi sinu sees,
milles asub kogu universum.
Ma austan seda Ruumi sinu sees,
mis on puhas armastus,
tõde, valgus ja rahu.
Kui sina oled selles,
sinu sees asuvas Ruumis
ja mina olen selles,
minu sees asuvas Ruumis,
Me oleme üks.”


Namaste.





Sügaval minu olemuse keskmes
asub lõpmatu tänulikkuse läte.
Ma luban nüüd sel tänulikkusel
täita oma südame, oma keha, oma meele,
oma teadvuse ja terve oma olemuse.”

- Louise L.Hay






Louise Hay:
Vaata sügavale oma südame keskmesse ja leia see tilluke briljantselt
sädelev valgustäpike. Milline värviilu - see on sinu armastuse ja
tervendamise energia.


Jälgi, kuidas sinu valgustäpike hakkab pulseerima ja kasvama ja täidab
kogu südame. Luba tal liikuda läbi oma keha, pealaest kuni varba- ja
sõrmeotsteni. Sa helendad üleni selles ilusas värvivalguses, oma
armastuse ja tervendamise energias. Luba oma kehal heliseda selles
valguses.


Sa võid öelda endale: „Iga hingetõmbega ma muutun järjest tervemaks."
Tunneta, kuidas see valgus puhastab sinu keha haigustest. Luba sel
valgusel kiirguda sinu tuppa, maailmale ja sinu erilisse paika maailmas.


Näe kõike terviklikuna. Sina oled oluline. Sina tõepoolest lähed korda.
See, kuidas sa oma südames elavat armastust kasutad, omab tõepoolest
tähtsust. Sina lood muutuse.

Kinnita endale:
Ma luban kogu oma olemusel heliseda valguses.”







Optimisti kreedo:


Ma tõotan endale...

olla nii tugev, et miski ei suuda minu meelerahu häirida.

Rääkida iga inimesega, keda kohtan, tervisest, õnnest ja majanduslikust heaolust.

Panna kõik oma sõbrad uskuma, et neis on midagi väärtuslikku.

Näha asju rõõmsama poole pealt ja lubada oma optimismil täituda.

Mõelda ainult parimast, tegutseda ainult parima nimel

ja loota üksnes parimat.

Olla sama vaimustunud teiste edust, kui omaenda edusammudest.

Unustada minevikueksimused ja

pürgida järgmiste suurte kordaminekute poole.

Säilitada elurõõm igas olukorras ja

kinkida naeratus igale väikesele olendile, keda kohtan.

Kinkida sedavõrd palju aega iseenda täiustamisele,

et ei jääks aega teiste kritiseerimiseks.

Olla liiga suuremeelne, et muretseda, liiga väärikas, et vihastada,

liiga tugev, et karta ja liiga õnnelik, et lubada mure kohalolekut.

Mõelda endast alati hästi ja anda sellest maailmale teada

oma suurepäraste tegudega, mitte valjult kuulutades.

Elada usus, et senikaua kuni olen ustav parimale, mis minus on,

on maailm minu poolel.


CHRISTIAN D. LARSON
1874 – 1962


Tõlkis Ilme


Õnnistus

Olgu sa õnnistatud kõige heaga.
Olgu sul rõõme nagu tähti öises taevas,
mida pole võimalik kokku lugeda.
Olgu sul kordaminekuid rohkem
kui liivateri kogu maailma
ookeanide rannikuil kokku.
Ärgu olgu pingutusel ja puudusel kohta su elus
ja olgu ilu, kord ja küllus
sinu lahutamatud kaaslased.
Juhtigu iga su valik sind rajani,
mis puhas, õige ja kaunis.
Asendugu kahtlused ja hirmud
püsivalt sügava usaldusega,
kui saad teadlikuks
sind kõikjal ümbritseva
Kõrgema Väe olemasolust.
Kui elutormid murravad sisse
ja kui pole midagi peale pimeduse, siis
valgustagu maailma sinu sisemine valgus.
Olgu sa alati teadlik sellest,
et oled piiritult armastatud
ja olgu su sooviks vastata sellele
tingimusteta armastusega.
Et tunneksid end alati
armastatud lapsena,
hällitatuna ja kaitstuna Jumala kätel.
Ja kui sul tekib kiusatus
kellegi üle kohut mõista,
siis meenugu sulle,
et me kõik oleme ÜKS
ja et iga sinu mõte
peegeldub läbi universumi,
puudutades kõiki ja kõike.
Ja kui sul tekib kiusatus endale hoida,
siis meenugu sulle,
et voolata saab vaid armastus,
mis on vaba
ja et läbi andmise saab võimalikuks saamine.
Olgu su kaaslaseks muusika ja naer,
ja igale tormile järgnegu vikerkaar.
Saagu pettumus pühitud minema rõõmu poolt
ja kurbus lahustatud lustlikkuses
ja toogu armastus leevendust igale valule.
Aidaku solvangud koguda elutarkust ja
kroonigu kõiki su ettevõtmisi kordaminek
ja olgu iga järgnev päev külluslikum eelmisest.
Olgu sa õnnistatud
ja saagu teised õnnistatud sinu poolt.
See on minu südamesoov.
Ole õnnistatud.



Tõlkis Ilme
2007


 „May You Be Blessed” video:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar