Namaste´

esmaspäev, 25. märts 2013

GAIA: asugem koostööle!






15.jaan.2013
MINA OLEN GAIA

Mu armsad!

Mul on oma lastele sõnum! Mina Olen mitmelgi moel teie Ema. Kindlasti ei oleks teil ilma minuta võimalik kogeda oma väärtuslikku inimkeha. Mina Olen ka teie Südame ja teid ümbritseva elektromagnetväljaga Üks.

Vaikus, mida oma Südame Keskmes olles kogete, on otsene ühendus Minuga ja Minu Südamega, planetaarselt ja spirituaalselt, sest Mina Olen Gaia, Maa Hing.

Mu lapsed, see mida teile ütlen, on teie heaolu huvides, sest ma armastan teid ja hoolin teist väga.


Te peate olema tugevad. Maale tulvab tohutult palju valgust, kuid see tõstab ka rahulolematust minu eetervälja kihtides - neis, kes on tihedusse ja tagurlusse kinni jäänud ja valguse vastu võitlevad. Teil on oluline teada, et mitte kogu tasakaalutus, mida kogete, ei ole teie põhjustatud.

Olge sellisteks aegadeks valmis! Minu planetaarne keha kogeb järjest sagedamini häireid elektromagnetväljas. Põhjuseid on mitmesuguseid, mis nõuavad erilist ettevaatlikkust.

Eriti palun teid hoida tasakaalus oma emotsionaal-, mentaal- ja füüsiline keha. Hoiduge stressist ja võimalusel ka igasugustest liialdusest. HINGAKE! Hingake sügavalt! Säilitage lihtsus kõiges, hoidke mõõdutunnet kõiges, mida teete ja säilitage energiat ja tasakaalu. Tehke vaid seda, mis on vajalik, teid tervistav ja toetav.


Ka minu elektromagnetväli on muutumises, küll suhteliselt aeglaselt, kuid mõistagi mõjutab see ka teie energiavälja.

Oluline on hoida oma mõtete virr-varr kontrolli all ja harjutada südames elamist. Püüdke rohkem puhata oma südame vaikuse ruumis. Seeläbi te mitte ainult ei juhi oma mõttevälja, vaid tasakaalustate ka oma auravälja. Sellel on ka rahustav mõju teie vendadele-õdedele, kes ei pruugi teada ja mõista, mis nendega toimub.

Ebastabiilsuse süvenemise ajal tuleb sellises keskkonnas luua kanal - maandades end kõigepealt tugevalt minu planetaarse keha kristall-südamesse ja sisenedes siis omaenda südame vaikuse ruumi.


Tee seda iga päev, hommikul peale tõusmist, päeva jooksul ning õhtul, vajadusel ka sagedamini. Loo tugev energeetiline ühendus Minu Keha Keskmega, mis sind toetab ja tasakaalustab.

Keskmesolek ja Vaikus saavad nüüd teile, inimolenditele, kõige olulisemateks seisunditeks. Need on vahendid, mille abil stabiliseerida omaenda energiavälja ja kogu ümbritsevat. Kõik, kes te seda sõnumit kuulate/loete, palun mõistke sellega seonduvat vastutust, mitte ainult teie enda suhtes, vaid kogu inimpere suhtes, kes on kaotanud avarama väljavaate tervikpildist. See on põhjus, miks olete praegu siin – te olete selleks oma nõusoleku andnud.


On aeg jätta maha vadistav meel ja lähtuda oma Südame Keskmest, mitte üksnes iseenda vaimse arengu nimel, vaid kogu planeedi teenimise nimel.

Sinu Südame Vaikus loob tasakaalu- ja ekviliibriumi-välja, nii et keset paratamatuid nihkeid ja vältimatuid rahutusi on kõigile tagatud elu rahuldav jätkumine.


Ära tunne muret planeedi elektromagnet-mõjust või muude võimalike tasakaalu-korratuste mõjust oma energiakehale. Ja ära mõõda seda oma mõtteväljaga, vaid püsi oma Südame Vaikuse keskmes, mis kõik tasakaalu seab.

Kuidas leida see vaikuse ruum?

Väljenda kõiges tänulikkust, armastust ja kaastunnet. Too rõõm oma ellu! Näe igas asjas peituvat ilu. Selline eluhoiak võimendab seda ruumi sinu südames. Tunneta seda Vaikust, mis elab Tänulikkuses, Armastuses ja Kaastundes ja Rõõmus.

Kõik need Jumala- omadused näitavad sulle teed.

Inimkond peab nüüd õppima töötama koos Minu ja oma planeediga. Ole eeskujuks ja teised järgnevad sulle.


Tänan teid, mu armsad!
Mina Olen GAIA, teie armastav Maa-Ema!

Sõnumi edastas
Ute Posegga-Rudel



Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar