Namaste´

pühapäev, 27. jaanuar 2013

Minust



Mina olen siin, et olla teenimises.
Mina olen siin, et innustada.
Mina olen siin, et armastada.
Mina olen siin, et elada oma tõe järgi.“
- Deepak Chopra


2 kommentaari:

  1. Kallis Ilme!
    Oled suurepärane Looja-Meister, sest oled meisterdanud sellise imelise kodulehe. Sinu leht on täis armastust, inspiratsiooni, valgust, hästi kõrgeid sagedusi.....rohkem sõnu polegi vaja:))
    tähtis on tunne:)) Naudin iga sõna sellel lehel ja tunnen-kuulen, Maailma helinaid-laulu:)) See on suurpärane! Aitäh Sulle imeline Ilme!
    Ole alati õnnistatud kõigeparemaga!

    Kaaskulgeja Leina

    VastaKustuta
  2. Aitäh Sulle kallis Ilme, et oled siia kokku kogunud nii palju pärleid ja kalliskive - kõige ilusamaid mõtteid inimeseksolemisest! See on väärt teenimisetöö ja suur austus Sulle selle eest. Ole Õnnistatud!

    VastaKustuta