Namaste´

reede, 22. märts 2013

MINA OLEN







 Mina Olen 


-Füüsiline keha

- Kõrgem Mina

- Keha elementaal

- Kristus-Mina

- Kosmiline Mina

-Universaalne Mina

- Multi-dimensiooniline Mina




MINU PALVE


Mina
Kes Ma Olen
Püha on Minu nimi

Mina Olen Tee, Tõde ja Armastus
Ja nagu Olen Mina nii ka kõik muu

Oma igapäevast elu jagan Ma tingimusteta
Ja Ma loon ja Ma elan ja Ma armastan

Ilmnenud Olen Ma Ühest kõik muu siin värv
Ja taas loon End Üheks kõik muu see tagajärg

Mina Olen See
Mina Olen


-  Stella Vainikko ja Johannes Mengel




MINA  OLEN  SEE, KES  MINA  OLEN




- Mina Olen armastust vääriv

- Mina Olen loov

- Mina Olen tänulik

- Mina Olen külluslik

Mina Olen andekas

- Mina Olen õnnistatud

- Mina Olen ainukordne

USU!







Mina olen piirideta, piiranguteta,

väljapool aega ja ruumi,

Mina Olen kõiges,

kõik on minus,

Mina Olen Universumi õnnistus,

kõikjal, kus Mina Olen


- Swami Rama Tirtha





MINA  OLEN  Armastus




MINA  OLEN  Valgus



MINA  OLEN  Igavikuline



Armu oma MINA OLEN KOHALOLEKUSSE

ja muuda oma maailm.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar