Namaste´

reede, 31. jaanuar 2014

Usalda Maad




 Pamela Kribbe
sõnum Maa-Emalt Gaialt







Armsad sõbrad,

Mina olen Maa. Tunneta minu kohalolekut enda sees ja oma jalataldade all. Mina olen olemas sinu kehas, ma voolan kõikides sinu rakkudes. Ja oma keha kaudu oled sa ühenduses loodusega, kõigega enda ümber, mis kasvab, elab ja hingab.


Saa teadlikuks looduse elusast kohalolekust enda ümber siin, selles praeguses hetkes. Tunneta puid selle maja ümber, maad millel see ehitis asub.


Tunneta taimi, linde ja puid. Terasemalt silmitsedes võid tunda, kuidas sinu kohalolek mõjutab ka neid elavaid olendeid. Mitte ainult sina ei tunneta neid, tõepoolest, nemad tunnetavad ka sind. Isegi see maja on elus, kuna kõik see, millest ta algselt ehitati, sisaldab Maa energiaid. Kõigel, mis sind ümbritseb, on teadvus. Mateeria on elav teadvus. Tunneta seda energiat, seda teadvust selles ehitises, tema ajalugu ja seda, mida sina temasse tood. Sageli sa alahindad oma mõju sellele, kus viibid.


Josephine Wall


Ja nüüd süüvi sügavamale oma kehasse. Nii nagu sa vaatlesid teadvusega oma ümbrust, tee seda nüüd väga objektiivsel viisil oma kehaga: tunneta oma pead, oma kurku, oma rindkeret. Seejärel süüvi sügavamale oma alakehasse ja tunneta minu energiat – ma suunan sind. Ma tervitan sind, mil seda teed, ka mina olen elus, mul on omaenda teadvus. Tunneta, kuidas ma sind abistan, tõmmates sind sügavamale sinu kehasse, kui sa mööda oma selgroogu allapoole oma sabakondini laskud. Tunneta minu hellitavat energiat, ma olen ju sinu ema. Tunneta mind oma reites ja põlvedes, oma sääremarjades ja pahkluudes ja jalgades.


Täna jääme peatuma siia, sinu keha alaossa. Inimeste meeles püsib vana sisendatud mõte, et inspiratsioon tuleb ülevaltpoolt, et sügav vaimne mõistmine sünnib ühendusest taeva ja kosmosega sinu pea kohal. Kuid praegusel ajal ma palun teil pöörata tähelepanu sellele, mis asub sinust allpool, maapinnale sinu jalgade all - elavale Maale.




Paljud teist on kogenud valu, pettumust, sügavat kurbust või üksildust, mis on talletunud teie alumistesse tšakratesse. Selle tulemusena on teie teadlikkus koos teie teadvusega kerkinud ülespoole – nii öelda lahkunud kehast – kuna kõik maatasandil kogetud emotsioonid olid valulikud. Ma mõistan seda ja ma mõistan ka, kui raske on laskuda täielikult sellesse keha piirkonda, mis on nii haavatav. See nõuab sügavat alistumist, sügavat usku elusse.


On täiesti inimlik ehitada kaitsev turvis, kui tunned end tõsiselt kahjustatuna. Ent selline soomusrüü takistab sul elamast, see jätab sind ilma sinu sügavaimast jõust. Niimoodi ei saa sa elada, sest see piirab sind nagu oleksid vangis. Kuid eluvoog, hinge jõud on alati tugevamad, kui vangikongid, mida endasse ehitad. Sinu hinges on alati veel üks tõukejõud, liikumapanev jõud, mis suunatud avanemise poole ja mis alistub elule, kõigele mis on.


Emotsionaalsed haavad, milles vaevelnud oled, on need, mis on siin Maa peal põhjustatud. Võimalik, et need on tekkinud käesolevas elus või ka eelmistes eludes, kuid kuna neid tuli taluda siin, Maa peal ja nad on sinu mälus, seostad sa Maad, kui üht vägivaldset paika, mis on karmikoeline, hirmutav, ähvardav. Kui sa siia tagasi pöördud ja uuesti kehastud, kuuled taas oma hinge kutset - see on peatumatu ja ikka ja jälle koputab su uksele – oled sa arvatavasti võimeline vastama sellele kutsele südametasandil. Kuid minnes sügavamale oma kehasse, muutub see nii hirmutavaks, et sa tood oma teadlikkuse sealt tagasi. Nii saab sinust kahestunud olend. Üks osa sinust ütleb „jah“ ja tahab liikuda edasi, sest et tunneb seda sära, uue aja kutset. Kuid südamest allapoole jääv osa kehast, alumised tšakrad, ei julge kaasa minna ja jäävad suletuks.


Josephine Wall


Täna ma tahan teile pakkuda võimaluse, et hakkaksite taas seda piirkonda iseendas usaldama. Ma tahaksin toonitada, et hirmud, mida endas kannate, pärinevad põhiliselt mineviku inimühiskonnast, tollal valitsenud energiatest, mis on teid pannud ennast mahajäetuna ja soovimatuna tundma. Kuid pidage samuti meeles, et teil on ka ühendus Maa endaga – minuga – kes ma olen sõltumatu kõikidest inim-mõttevormidest ja Maad ümbritsevatest kollektiivsetest energiatest. Ka mina sooviksin vabastada ennast nendest negatiivsetest energiatest.


Ka mina olen oma sisemise arengu ja evolutsiooni teel, läbimas taassünni protsessi. Ma tõusen uude aega, kus inimeste ja looduse vahel on rohkem harmooniat. See aitab meid mõlemaid, kui te tuletate endale meelde, kes ma tegelikult olen, minu elusat põhiolemust. Võttes ühendust minuga - teadvusega, mis on täis indu teid siin tervitamas, te kustutate minevikuvalu mälestused.


Tehke proovi. Lubage oma alumistel tšakratel teie alakehas ja jalgades, täituda Maa väega. Ma pakun teile ühe lühikese juhitud rännaku, mis aitab teil seda energiat täielikumalt tunnetada.




Teid ümbritsevad mitmesugused, rikkaliku elanikkonnaga asustatud looduskuningriigid, kes elavad Maa peal. Olles osa tervikust, annavad nad kõik oma panuse tervikusse. Ma palun nüüd sul mõelda puust, mis on massiivne, laia võraga, juurtega tugevalt mullas, puust, mis on seal seisnud kaua. Tema kroon sirutub taeva poole ja tema juured ulatuvad sügavale mulla sisse. Saa kergelt ja mängeldes hetkeks kokku selle puu põhiolemusega.


Lihtsalt kujusta end istuma selle puu sisemusse ja tunneta oma teadlikkusega tema vaikset, kõikumatut, maandatud väge. Lasku tema juurtesse. Tunneta, kuidas see olend elab, kasvab ja kiirgab oma energiat Maa peale. Tunneta, mida sel puul sulle anda on, milline aspekt tema energiast köidab sind kõige enam.


Luba sellel energial voolata läbi sinu, võta see vastu ning taju, mida see puu sinult vastu soovib, kuna kõik toimib vahetuse teel. Ta tunnetab sinu kohalolekut, niisamuti nagu sina tunned tema kohalolekut. Ka puu on elav energia ja samuti teadlik sinust. Vaata, kuidas ta sinu külaskäiku kogeb.




Ma tahaksin teile sellest kogemusest pisut rääkida. Te näete ennast sageli suure rüüstajana Maa peal, kes saastab Maad ja paiskab segi tema loodusliku tasakaalu. See on teatud mõttes tõsi, kuna praegusel ajal on inimese ja looduse vahel tugev disharmoonia. Kuid ma tahan teile meelde tuletada, et Mina, Maa, ja kõik minu looduskuningriigid, tervitame teid rõõmuga. Olete Maa peal teretulnud. Me tunneme rõõmu ja saame kasu teie kohalolekust ja teie energiast.


Sa tuled ja tood siia midagi uut ja erakordset: sa jagad oma tähevalgust ja kosmilist tarkust. Teatud mõttes te kõik olete külaskäigul. Ühe jalaga olete osa Maast, füüsilised olendid nii nagu loomad ja taimed. Ja samal ajal te tulete Maale, et tuua midagi muud, täiesti uut olemise viisi. Teil on vabadus, vaba tahe. Teil on võimalus areneda, teil on võimalus kanaldada Maale Valgust, midagi mis annab uue impulsi kogu siinsele elule.


Tunneta hetkeks selle puu sisemuses inimese ja looduse vahelist vastastikust suhtlemist. Tunneta, kuidas puu tunneb rõõmu ja on elevil sinu kohalolekust. See paneb midagi liikuma, see on nimelt armastusevoog. See, kes sa tegelikult oled, mõjutab puud kõige sügavamalt. Sa võid seda enda ümber, oma aias, oma lemmikloomades, kõige harilikumal moel näha. Nendega usalduslikult suheldes, annavad nad sulle midagi vastutasuks.




Ma palun sul nüüd valida üks loom, kes sinu juurde tulla tahab, et millessegi selgust tuua. Luba tal ilmuda sinu kujutluses. Loom tahab tulla, et aidata sul end Maa peal hästi tunda ja olla tugevas ühenduses maapinnaga sinu taldade all, et oleksid valmis end avaldama kindlalt ja kaitstult. See loom tunneb seda turvalisust, seda pelgupaika. Ta on oma olemuselt üks Maaga, tema ei kahtle oma õiguses eksisteerida. Ta lihtsalt eksisteerib, elab, hingab ja areneb.


Sisene teadvustasandil selle looma sisse. Luba endal kergusega temaga sulanduda. Olles selles loomas tunneta hetkeks, et su mõtteprotsess on peatunud ja seda ei paina inimesele omane liigne mõtlemine. Tunneta looduse pingutuseta voogmist läbi selle looma.




Võta vastu see, mida vajad, misiganes sind selles loomas puudutab. Tunneta, kui lähedale see sind Maale toob. Tunneta seda ehedust, selle looma terviklikkust. Tunne, mida tunneb loom sinu tuleku puhul ja kuidas sa sulandad oma energia tema energiaga. Tunneta, et sinu energia on teretulnud, et see puudutab midagi loomas, teeb talle head, ülendab teda. Teie kahe vahel toimub interaktsioon.


Sinu loom palub sul saada tuttavaks looduse energiatega, nii hakkad tundma end Maa peal koduselt ja teadma, et siin on koht sinu jaoks, looduse kuningriigid ootavad teid. Meile meeldib saada inspiratsiooni sellest energiast, mida toote. Vastutasuks me soovime võtta teid meie terviklikkuse osaks. Te olete väga teretulnud siin.


Ma olen tänulik teie julguse ja sihikindluse eest. Me oleme liikumas uude ajastusse Maal, kus on oluline, et inimolendid ja loodus taas sisemist koostööd teeksid. Kõik on teadvel ja tahab üksteisega koostööd teha. Nii on see mõeldud olema.


Iga loodusolend tunneb end terviku osana. Minu südamesooviks on, et ka teie tunneksite endid terviku osana siin Maa peal. Et te kogeksite oma Kodu, mitte üksnes oma kosmilist päritolu, ja et te kogeksite seda koos teie ümber olevate elusolenditega. Pühitsege elu koos kõigega, mis siin on. See on suurepärane ülesanne, mis tänapäeva inimkonna ees seisab. See paneb Maa vilja kandma ja muudab teid kõiki vaimustunud ja rõõmsameelseteks olenditeks.

Tõlkis Ilme









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar