Namaste´

laupäev, 16. märts 2013

Teadmiseks





Iga inimese ülimaks missiooniks on iseenda tundma õppimine.

Meis kõigis on Seeme, Piiramatute Võimaluste Allikas.

Selle seemne eest hoolitsemine on rahulolu ja rõõmu allikas.

Püüdlus mõista iseennast on Elu kõrgeim Jumalik eesmärk.


Osho



Õpi avaldama tänu iga hea asja eest,

mis sinu ellu tuleb,

ja tee seda pidevalt.

Kuna kõik tuleb kasuks

sinu edasiminekule,

siis ole tänulik kõige eest, mis elu toob.


Ralph Waldo Emerson



Ainus, kellega ma igavesti koos olen, on mina.

Minu suhe iseendaga on igavene,

seepärast valin ma olla enda parim sõber.

Ma valin ennast armastada ja aktsepteerida ja

rääkida endaga nii nagu oma armsamaga.

Ma immutan armastusega kõik oma keha rakud,

ja armastuse võnkesagedus muudab nad terveks.

Ma kõnetan armastusega kogu elu.


Louise L. Hay


Transformeeri oma mõtted ja

võta elustiiliks armastus.

Sinu hingetantsust saab suur rõõm.

Ja tunnistades tema ilu,

aitad kaasa vaimu ärkamisele

ja lood positiivseid lahendusi

igas eluaspektis.


Elu olemuseks on elada

oma plaanitu järgi,

transformeerides piiravad uskumused.

Nii inspireerid sa südant,

mis vastutasuks juhatab sind

õndsuse rada mööda

õnneliku ja tundeküllase eluni.


Micheal Teal




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar