Namaste´

pühapäev, 31. märts 2013

Armastusesõnum





Lord Sananda ja Leedi Nada Armastusesõnum
(Kokkuvõte)















Tervist, mu armsad, mina olen Sananda ja ma tulen koos oma armsa Nadaga. On rõõm tervitada teid kõiki, kes te seda elumuutvat materjali loete, ja ühenduda teiega isiklikult. Me soovime kõnetada teie südant ja hinge oma lemmikteemadel, rääkida oma Mina Armastuse ja Taaselustamisleegi väest, mille hoidmine on Elu teenimise eesmärgil meile usaldatud.


Mu armsad, teadke, et kõik mida iganes vajate ja millest unistate, selle ulatamine teile ootab vaid teie luba ja äratundmist. Kõik „Mina Olen Kohaloleku“ imepärased kingitused, piiramatus ja jumalikud anded, lausa põlevad teise sisemuses soovist saada aktiveeritud ja taaselustatud. Tegelikult mitte miski, mida püsiva rahulolu saavutamiseks soovite, ei asu teist väljaspool.


Kuid mu armsad, te peate seda paluma ja lubama end olla valmis vastu võtma. Võimaldage endale iga päev mingi aeg, et mõtiskleda ja keskenduda oma soovide eesmärgile. Te olete loojad, ja seda mida tahate, peate looma südame ja armastusega, oma taotluse ja sellele keskendumisega. See ei juhtu lihtsalt iseenesest, ilma keskendumata, palumata, ilma eesmärki seadmata ja oma loomingu viljade vastuvõtmise eest tänuenergiaid aktiveerimata.


Julgustame teid tulema meie rahupaika, Jeruusalemma lähedal asuvasse Taaselustamisleegi Templisse une ajal, et meiega isiklikult suhelda, tunda meie südameenergiat ja saada otsest õpetust. Jääme ootama !





Olemasolu ja loomisoskus kuuluvad kokku.
Ole julge ja tee teoks kõik oma unistused!


Rääkigem nüüd Taaselustamise Väest, tema tagasitoomisest igapäevaellu. Selle väe mõistmine muudab need teadmised igapäevaselt toimivaks seaduseks, mille abil on võimalik taaselustada oma terviklikkus. Taaselustamileegi mõjul taandub surm elu ees, kui hinge normaalse seisundi ees.


Kui uinunud lillesibulat, mis lamab maapõues lume ja jää all kogu pika talve, suudab ülestõusmisleek igal kevadel elule äratada ja juhtida tema võrsed ja õied läbi mulla, tuues esile tema ilu ja aroomi – tema terviklikkuse, peaks see teile kõigile olema suurepäraseks lootustandvaks näiteks, kuidas väljendada oma meisterlikkust. Tegelikult suudate teie teha seda hoopis suurepärasemalt, kui vaid võtaksite igapäevaselt aega, et seda leeki välja kutsuda ja oma projektide, oma aia ja kõige soovitu tarvis luua ja taaselustada.


Sama põhimõte, mis kehtib lillesibulale, kehtib ka teile kõigile igas asjas. Igal aastal Lihavõtte paiku võimendatakse rohkem kui 40 päeva jooksul Taaselustamsleegi väge veelgi, et luua kevadisi imesid looduse, inimeste ja kogu elu jaoks siin planeedil.


Taaselustamisleek on kõigile kättesaadav ja kasutusvalmis ka kogu ülejäänud aja aastast. Ta on piiramatu ja tasuta, küsige!
Millist veel paremat pakkumist võiksite internetist leida?



Kas olete kunagi mõtisklenud selle üle, mis on see, mis paneb kevadel äkki kogu looduse ärkama uuele olemisringile? Loomulikult seesama imeline kuldne leek!


Võtke nüüd hetk, et tunnetada kuidas Taaselustamisleek teis puhkeb. Kutsuge teda esile senikaua, kuni tunnetate teda. Selle ihtsa afirmatsiooni: „MINA OLEN Taaselustamine ja Elu“ andis mulle üks minu õpetajatest, Suur Jumalik Juhataja minu viimase kehastumise ajal enne kui alustasin oma avalikku elu Galilea maal. See oli minu jaoks võtmetähendusega, ma olin selle kingituse eest väga tänulik. Selle lihtsa lausega ma rajasin oma sisemistes kehades Taaselustamisleegi impulsi sel määral, et just seesama impulss võimaldas mul taaselustada oma keha pärast ristilöömist.


Ütle seda nüüd oma südames valjult või vaikselt kolm korda ja tunneta elavat lootusevoogu endas, sest südames sa tead, et jumaliku plaani seeme ja ettemääratus on ootamas ärkamist ja avaldumist, et samm-haaval muuta teid Kristusteadvust kandvateks olenditeks. See seeme sinus on kordi võimsam, kui imetilluke tuumake, mis hoiul varase kannikese või krookuse seemnemudelis.


Mina olen Sananda, koos Nadaga me õnnistame teid ja saadame teile Kosmilise Armastuse Igavest Leeki. Võtke vastu meie Taaselustamisleegi-kingitus ja avastage tema imeline liikumapanev vägi!




Taaselustamisleegi invokatsioon

Ütle igat invokatsiooni 3 korda


MINA OLEN Valguses peituva igavese Vabaduse
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma füüsilise keha täiusliku algmustri
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma emotsionaalkeha täiusliku algmustri
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma mentaalkeha täiusliku algmustri
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma eeterkeha täiusliku algmustri
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma spirituaalkeha täiusliku algmustri
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN Ülestõusnud Meistrite Puhtuse ja Armastuse
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN Pühade Leekide tervendava väe
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma Surematu Täiuse ja
Kõikjaloleva Kristuse Valgustava Armastuse
Taaselustamine ja Elu.

MINA OLEN oma sisemise Püha Leegi väe,
oma Jumaliku Põhiolemuse imeliste kingituste
Taaselustamine ja Elu.


Ja veel:

lausudes igat afirmatsiooni 3 korda



MINA OLEN oma täiusliku tervise Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma finantsasjade Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma jumalikkuse kingituste Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma kristall-maatriksi Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma DNA Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma igavese nooruse ja ilu Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma ideaalse töö Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma südameleegi Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma suurepärase visiooni Taaselustamine ja Elu.


MINA OLEN oma täiusliku suhte Taaselustamine ja Elu.


Lisa omapoolseid, ole loov - piire pole.






Aurelia Louise Jones „Seven Sacred Flames“
Tõlkis Ilme



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar