Namaste´

kolmapäev, 6. veebruar 2013

Muuda oma minevik, kujunda uus tulevik










Jim Self

Katkend veebiseminarist.

Kas sa teadsid, et tegelikult kõike seda, mis sinuga kunagi juhtunud on, on võimalik ümber kirjutada, et saad luua tuleviku, mis on hoopis teistsugusem sellest, mida sa, võimalik et kunagi kavandasid. See on täiesti tõsi. Sul on võimalik muuta oma minevikku ja uuendada või suunata oma tulevikku. Kuid sa ei saa muuta oma minevikku seni, kuni hoiad kinni kolmandast dimensioonist.

Ja ikkagi valib enamus meist mitte muuta oma minevikku, valib selle asemel aina uuesti ja uuesti ja uuesti läbi elada oma minevikku. Seega käivitajaks siinkohal on sõna 'valima'. Me valime mitte muuta oma minevikku. Kuid me võime teha teistsuguse valiku ja kogeda teistsugust tulemust.
On teada, et see millele oma tähelepanu suunad, seda ka saad. Ja kui me ühendame oma mõtte ja emotsiooni ja hakkame üht teatud mõtet uuesti ja uuesti üle mõtlema ja mähime tema ümber teatud kindla emotsiooni aina uuesti ja uuesti, loome me tähelepanu teraviku ning külgetõmbeseadusel jääb vaid öelda: „Anname siis sulle seda juurde, millele su mõtted ja emotsioonid koondunud on.“
See võiks aga olla hoopis midagi sellist, mida me oma ellu soovime, kuid paljude inimeste puhul on selleks mõni läbielatud kogemus, mida nad oma ellu enam ei soovi. Ja me asetame selle, mida me enam ei soovi enda ette ja ütleme:“Jumal, palun ära luba minuga sellist asja enam kunagi juhtuda!“ Külgetõmbeseadus naeratab ja asetab seda sinu teele veelgi rohkem. Ja selliselt te loote endale sellise oleviku ja tuleviku, mis põhinevad teie minevikul, ning see töötab alati täiuslikult. Kui hakkad taipama, mis on selle liikumapanevaks jõuks ja kuidas see toimib, on sul täiesti võimalik iseennast ja oma elu ümber korraldada.
Minevik koosneb emotsioonist (emotsioonide kogumist) ja mõttest (või mõtete kangast).
Näiteks: minu kogemus, et kui keegi ilmub nurga´tagant ja tal on seljas sinine särk, siis otsekohe ei meeldi ta mulle! Kas ma tunnen teda? Ei! Kas ma olen temaga kunagi juttu ajanud? Ei! Kuid ta ei meeldi mulle! Kui olukorda lähemalt vaadata, siis selgub, et mulle ei meeldi tema sinine särk, kuna minu isal, kui ta mu peale karjus ja kisas ja lõi ja alandas mind, oli seljas täpselt samasugune särk! Me kõik oleme seotud mingi sündmusega minevikust, mingi informatsiooniga - mu isa karjus alati mu peale; ning samuti emotsiooniga, mis selle sündmusega seotud - hirm. Kui Härra Sinine Särk ilmub nurga tagant, tekib mul otsekohe reaktsioon, mis põhineb tugeval kõrglaenguga mõtte- ja emotsiooni-kombinatsioonil ja otsekohe kogen ma uuesti oma minevikku.
See on protsess, kus me võtame informatsiooni või mõtte, ühendame ta tugeva emotsiooniga ja elame teda ikka uuesti ja uuesti ja uuesti läbi, ankurdades sellega ta täielikult universumisse. Kas ka teie tutvusringkonnas on selliseid inimesi, kes oma minevikku aina uuesti ja uuesti ja uuesti läbi elavad?
Nüüd, neljandas dimensioonis, eksisteerivad emotsioonid ainult olevikuajas, praegu. Sul ei saa olla emotsiooni eile, ja sul ei saa olla emotsioon homme. Neljandas dimensioonis on sul hoopis juurdepääs mineviku informatsioonile, võimalus tuua see praegusesse hetke ja lihtsalt vaadelda teda ilma et kinnitaksid tema külge mingi emotsioonilaengu. Seevastu kolmandas dimensioonis on nii, et kui näeme sinist särki, kerkib kunagine emotsioon uuesti esile ja silmapilkselt elame mineviku käesolevas hetkes taas läbi. Me hoiame teda oma olemisruumis ja külastame teda korduvalt. Astudes neljandasse dimensiooniruumi, on võimalik vaadelda seda sinist särki neutraalselt ja mitte siduda teda emotsiooniga. Sul on võime mõista, et see sinise särgiga mees ei ole sinu isa ja et praegu ei ole kakskümmend aastat tagasi! Emotsiooni lahutamine informatsioonist on tohutult väärtuslik, kuna Nihke-järgne draama ja müra aina kasvab.
Lubage ma toon teile ühe näite igapäevasest elust.
Hulk aastaid tagasi tuli mu juurde üks naine, äärmiselt muserdatud, täielikus madalseisus, kaotanud elu mõtte ja usu endasse. „Ma olen käinud erinevate inimeste juures, kuid ei ole oma probleemidele lahendust leidnud!“ ütles ta kurvalt.
Pärast oma pika loo jutustamist ütles Jane lõpuks: „Kui ma olin neljane, ütles ema mulle, et oleks parem, kui ta mind üldse sünnitanud polekski!“ Ja siis, kuus kuud hiljem ta suri. Mu isa oli surnud aasta enne teda. Terve elu olen ma elanud selle valusa ja segadusse ajava teadmisega ega saa aru, mida halba ma tegin, et ema niimoodi ütles. Juhtum, mis leidis aset rohkem kui kolm aastakümmet tagasi vaid 15-sekundi jooksul, oli sõna otseses mõttes saatnud Jane'i kogu elu.
Ma küsisin temalt: „Aga võib-olla et asi ei olnudki tegelikult nii nagu sina arvad?“ Minu vaatevinklist vaadatuna ei toimunud see, millest sa mulle praegu rääkisid, üldsegi mitte niimoodi.
Jane oli minu ütlemisest pisut rabatud ja ütles: “See juhtus täpselt nii, mul on see väga hästi meeles!“
Kas sa sooviksid seda sündmust koos minuga veel kord läbi käia ja üheskoos selgub, kui täpne see mälupilt on?“ tegin mina ettepaneku. Kui ta nõustus seda tegema, ma ütlesin:“ Sul on meeles, et ema vaatas sulle otsa ja ütles:“ Kahju, et ma su üldse sünnitasin.“ Kuid sina ju ei teadnud, et ta oli just saanud teada, et tal on vähk ja et tal on jäänud vaid kuus kuud elada. Ema ütlus ei käinud sugugi mitte sinu kohta, vaid tema enda kohta. Su ema ütles sulle:“Ma pean su jätma nüüd üksinda, maha siia maailma, kahju et ma su üldse sünnitasin!“
Nüüd puhkes Jane nutma ja istus seal oma kakskümmend minutit, unustades oma ümbruse täielikult, see energia aga lahkus tema energiaruumist, see energia, mis oli 34 aastat kõiki tema elu tahke oluliselt mõjutanud!
On tõsi, et uskumused, mis meil oma mineviku kohta on, osutuvad harva selleks, milleks meie neid arvame olevat! Kui aga tugev mõte saab ühendatud pingestatud negatiivse emotsiooniga, muudab selline kombinatsioon meie tegelikkuse.
Jätkub järgmisel kuul.
Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar