Namaste´

laupäev, 3. jaanuar 2015

"Ma armastan sind"














Matt Kahn
 



Kõige kergem moodus oma võnkesageduse tõstmiseks on oma keha lõdvestamine. Kõige olulisem selle juures on aeglasem hingamine. Kõige efektiivsem moodus hingamise aeglustamiseks on oma enda südame armastamine. Üks „Ma armastan sind” korraga, sinu hingamine saab innustust aeglasemaks tempoks, mis meenutab kehale, et ta võib täiesti turvaliselt lõdvestuda, kuna sinu võnkesagedus tõuseb kõrgematesse valgussagedustesse. See on transformatsiooni loov süda.




//...//
Kõrgeim võimalik valik on Armastus. Lihtsalt armastage oma südant ja kõik laabub. 'Avage oma süda' tähendab 'armastage oma südant'. Kõrgemasse Kuningriiki sisenemine tähendab oma südame avamist. Sisenege sellesse Kuningriiki ja teile antakse kõik.


Avagem oma süda ja sisenegem oma Südame Püha Ruumi Kuningriiki ning viigem ellu Jumalik Plaan. See toimub alati täiuslikult teie osavõtul – üks „Ma armastan sind” korraga, ja me transformeerimegi reaalsusekanga kõikide heaolu nimel. Te võite armastada oma südant iga päev, läbi kogu oma elu ning ikka ja jälle avastada midagi uut, mille toob esile üks „Ma armastan sind”. Uues paradigmas lubage endale, et harutate lahti oma krussikeerdunud närvisüsteemi. Oma südame armastamine ja oma suhetes helguse ja tasakaalu hoidmise oskus on uus spirituaalsus. Niisiis, teretulemast sellesse uude paradigmasse. Teretulemast 5D-sse. Teretulemast Koju, sellesse kuningriiki, mida te pole kunagi armastanud, ning jätma hüvasti põrguga, mida pole kunagi olemas olnud.

Ma armastan sind.
Ma armastan sind.
Ma armastan sind.
Ma armastan sind.


Tõlkis Ilme

Matt Kahn – The Divine Plan 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar