Namaste´

laupäev, 10. jaanuar 2015

Erinevad vaatenurgad


















Viha ütleb:
Ma olen tulivihane, et ma ei saa oma tahtmist, ma ei tea, mida teha.”
Kurbus ütleb:
Nii ülekohtune, et ma ei saa oma tahtmist.”
Hirm ütleb:
Ma ei kujuta ette, mis siis saab, kui ma oma tahtmist ei saa.”
Keeldumine ütleb:
Minu lahendus oleks palju parem.”
Tüdimus ütleb:
Ükskõik milline, aga mitte see lahendus.”
Lootusetus ütleb:
Näib et minu lahendus on alati vastupidine või teistsugune kui tegelikult vaja.”
Aktsepteerimine ütleb:
Universum korraldab minu elu alati minu kõrgeimaks hüvanguks, ja pole oluline, kas see läheb minu tahtmist mööda või mitte.”
Rahu ütleb:
Kui minu lahendus jäetakse kõrvale, siis meile antakse lahendus.”
Kaastunne ütleb:
Ma mõistan, kuidas sa end tunned. Ka mina ei saanud oma tahtmist.”
Rõõm ütleb:
Kõik läheb alati nii nagu mina tahan, olgu selleks kas üksikasjad, lõpptulemus või tingimused.”
Armastus ütleb:
Ma emban nii seda, kel on vaja, et elu läheks tema tahtmist mööda ja hellitan südames ka seda, kel ei ole konkreetset asjade toimumise käiku, kui kõige olemasoleva igavikulist algolemust.
Üksolemine ütleb:
Nii oma tahtmise saamise kui ka selle mitte saamise mõisted on mõlemad Universumi ainulaadsed vormimaailma mänguviisid.”
Transtsendentsus ütleb:
Kõik teed viivad ühes suunas.”
Tõde ütleb:
MINA OLEN selline, nagu MINA OLEN.”


Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar