Namaste´

esmaspäev, 8. aprill 2013

St Germain'i pöördumine




St Germain palub meil aidata vaigistada sõja-energiaid










Linda Dillon
Armastuse Nõukogu (Council of Love)
6.aprill 2013

Armastuse Nõukogu laupäevasel konverentsil andis St Germain ülevaate võimulolijatest, kes on kinni vanas 3D kontrolli, jõhkruse, võimuomamise ja sõja paradigmas ja palus meie abi nende eksinud hingede tervendamisel ning GAIA [Gaia on planeet Maa; ta on maa vaimne kehastus ehk Maa-Jumalanna] palub meil töötada just nende maadega, kuhu negatiivne energia maailmas praegu kuhjunud on ...














 St Germain

Tere, MINA OLEN Germain, MINA OLEN St Germain - 'MINA OLEN'- Hoidja ja violetse leegi hoidja. Ma palun teil töötada nn. Idariikide ja USA-ga, puudutades violetse leegiga neid maid, nende juhtkondi, seal elava maarahva ja kõigi nende südameid, kes tunnevad, et nad on õigusteta jäetud, ja süüdata violetse leegiga kõikide inimeste südametuli.

Te saate olema tunnistajateks tooruse, vägivalla ja kontrolli so. sõja-orientatsiooni likvideerimisele, samuti näete, et see on igati teostatav ja toimiv. Praegu näete veel viimaseid jäänuseid vana 3D kõige hävitavamatest paradigmadest ja uskumuste süsteemidest, kuna neid ei saa üle kanda või viia 5D, 6D või 7D-sse. See on võimatu. Pole võimalik armastuse kohalolek ja armastuse kiirusel tervendamine ja sõda. Nad ei saa koos eksisteerida.

Kordan juba mitmel varasemal korral öeldut - iga olendi püüdluseks on armastus. See on sama elementaarne kui hingamine, kui olemine, olenemata sellest, kas inimene eitab seda või mitte, see ei muuda põhitõde. See kuulub sinu vaimse ja tegeliku füüsilise DNA juurde, sinu mentaal- ja emotsionaalkeha juurde, sinu kausaaleha juurde, see on osa sellest, kes sina oled.

Ja need diktaatorid, kindralid, sõjaõhutajad on eksinud teelt, jah, nad arvavad, et läbi agressiivse tegevuse nad saavutavad võimu, imetluse, usaldusväärsuse, jõu ... see ei käi ainuüksi Põhja-Korea kohta. Nad võivad ju mõelda, et neil on võimsust, kuid laiemas plaanis neil seda pole, nad käituvad nagu segaduses olev laps, kes otsib heakskiitu ja armastust, tähelepanu ja enda väärtustamist.



Niisiis, süüdake kõikide nende süda, kes üksinda pimeduses istuvad, kes ootavad armastust ega mõista, et nad on armastatud ja armastusväärsed ja et nende põhiolemus on armastus. See on inimkonna tervendamine; see on kõrgematesse dimensioonidesse, kõrgemale võnkesagedusele tõusmise alus. See on Nihe. Mu armsaimad sõbrad, teie kuulute minu tervendajate armaadasse ja te pole kunagi kõrvale astunud.

Ma palun teid tungivalt, töötage selle probleemiga, mille olemuseks sõjakus, kuna see on väär, mitte tõest lähtuv ja mitte armastusest sündinud. Nähke iseennast, ja igaüht kui oma ingellikku mina, kui oma inim-mina, kui oma haldja-mina, kes puudutab oma tõrvikuga, mille ma teile oma Violetse Leegi Templist andsin, kõikide olendite südameid. Ja kui olete lõpetanud Ameerika Ühendriikidega, Jaapaniga, Hiinaga, Põhja- ja Lõuna-Koreaga, jätkake. Minge Lähis-Idasse, Iraaki, Iraani, Iisraeli, Palestiinasse, Egiptusesse, siis lennake Aafrikasse ja Lõuna-Ameerikasse ja kindlasti ka  Argentiinasse ja Venetsueelasse ja süüdake südameleegid.



Gaia kutsub teid, Uue Maa ja Uue Olemise kaasloojaid, alustama sihikindlalt oma tööd. Ma tean, et teie olete koos minuga juba seal. Alustagem kohe praegu ja jätkakem kuni kaob see eksiarvamus, see rumal uskumus, et kontroll ja ahnus ja sõda on mingil moel kasulikud. Teie tähevennad ja -õed ja meie ei kavatse lubada mitte mingisugust tuuma-levikut või purustusi. See ei ole aga meie peamine mure, meie peamiseks mureks on need südamed ja meeled ja uskumuste-süsteemid, mis vägivalda ükskõik millisel kujul aktsepteerivad.

Ma tänan teid abi ja teie armastuse eest. Ma tänan teid teenimise eest, visaduse, meelekindluse, sihikindluse eest. Ma tänan teist igaüht. Võtke kaasa minu armastus. Hüvasti.





RAHU peab algama sisemisest rahust,

nii indiviidi kui pere tasandil, kohalikul, riiklikul või rahvusvahelise tasandil.

Palvetada RAHU eest, kuid jätkata vihamõtete haudumist, on kasutu. 

Palju tulemuslikum on treenida meelt ja saada jagu oma vihast. 

Vihkamine, sallimatus ja kadedus ei lahenda kunagi probleemi,

 üksnes armastus, hoolivus ja lugupidamine suudavad seda teha.


Dalai Lama


Tõlkis Ilme


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar