Namaste´

laupäev, 15. veebruar 2014

Epigeneetika















Bruce Lipton

Epigeneetika – oma mõttega iseenda jõustamine!


Me aktsepteerime haigust kui elu normaalset osa, kuna me vaatleme keha bioloogiat kui sõidukit ja ütleme, et aegajalt sõidukiga ikka üht-teist juhtub, näiteks ei tööta korralikult pidur või õhukonditsioneer. Probleem selles ongi: bioloogia-teadus õpetab, et sõidukit juhib geneetiline kompuuter ja kui sõidukil midagi rikki läheb, on tegemist millegagi, mis on sisse ehitatud, meie ei saa sinna midagi parata, mistõttu oleme omaenda bioloogia ohvrid. Kui sa ei oska sõidukiga ümber käia, jõuab ta kiiremini prügimäele. Meid on programmeeritud nii, et sõiduk sõidab ise, ja kui ta katki läheb, siis pole meil muud teha, kui istuda tahaistmele ja kõrvalt vaadata. Uue bioloogia-teaduse järgi oled sina see, kes rooli hoiab. Kui sa tegelikult tead, kuidas sõidukit efektiivsemalt juhtida, kuidas teda mitte pingestada – töötab ja kestab sõiduk palju kauem.


On aeg öelda: „Oot-oot! Mina saan oma bioloogiat ise reguleerida! Mul on vaid tarvis saada negatiivsed programmid süsteemist välja ja kui mina olen harmoonias, on seda ka minu bioloogia.“ 
See ongi iseenda jõustamine ja just seda vajab meie planeet praegu.

Hetkel, mil sa muudad oma tajumust,
kirjutad sa oma kehakeemia ümber.


Bruce Lipton



Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar