Namaste´

laupäev, 22. veebruar 2014

Elu armastab sind!





Louise Hay (87) Elu armastab sind!“




Igasugune ütlus, olgu negatiivne või positiivne, on afirmatsioon. Elu on lihtne. See, mida me välja anname, seda ka vastu saame. Sa võid päeva jooksul korrata valjult või mõttes üht ja sama afirmatsiooni, näiteks: 'KÕIK ON HÄSTI' või öelda või kirjutada kord päevas 20-t erinevat afirmatsiooni. See, mitu korda afirmatsiooni öelda, on igaühe enda otsustada. Liikudes ringi ja tehes oma toimetusi, ma kordan pidevalt afirmatsiooni 'KÕIK ON HÄSTI', lihtsalt selleks, et anda oma kehale ja meelele teada, et me toimime koos ja kõik on hästi.

Kui sa hakkad muutma oma mõtteviisi, reageerib sinu sisemine hääl otsekohe ühel viisil kahest võimalikust: kas hirmuga uue mõtte vastu või armastusega uue mõtte toetuseks. Tunnetades hirmu, on vaja endale öelda „Aitäh teada andmast. See on mõte, mida ma hakkan sulle nüüd pidevalt saatma, nii et harju sellega!“ Neid uusi mõtteid võib võrrelda uute kaustadega kartoteegis.

Hirm on arvatavasti see, mis hoiab sind tagasi püüdmast vaadata asjadele uue pilguga. Pea meeles – kui sa külvad seemne mulda, ei looda sa juba järgmisel päeval sellest võrsunud täiskasvanud puud näha!!

Usu kindlalt ja jätka oma sisemise hääle kuulamist! Ja siin üks minu lemmik-afirmatsioone, millega võid alustada :
Kõik on hästi. Kõik toimub minu kõrgeimaks hüvanguks. Käesolev olukord toob ainult head. Mina olen kaitstud."
Ma armastan teid.
Louise Hay
Tõlkis Ilme
Louise Hay maalinäituse avamine.





Paar aastat tagasi hakkas L.Hay õppima klaverimängu :)


Meie mõtted loovad meie reaalsuse.

http://www.youtube.com/watch?v=2NiRvwmPDxo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar