Namaste´

neljapäev, 31. oktoober 2013

Tarkuseteri











Gregg Braden'i tsitaadivalik:



Artist-Divine Light Angels


Sinu elu on sinu sõnum maailmale.

Hoolitse selle eest, et see oleks innustav.







Ma palusin jõudu....
kuid Looja andis mulle raskused, et mind tugevaks teha.


Ma palusin tarkust...
kuid Looja andis mulle probleemid, mida pidin lahendama.


Ma palusin jõukust...
kuid Looja andis mulle mõistuse ja energia, et teha tööd.


Ma palusin julgust...
kuid Looja andis mulle ohu, millest pidin jagu saada.


Ma palusin armastust...
kuid Looja andis mulle raskustes olevad inimesed,
keda pidin aitama.


Ma palusin soodustusi...
kuid Looja andis mulle võimalused.



Ma ei saanud midagi, mida tahtsin,

kuid ma sain kõik, mida vajasin.







Kuidas olla õnnelik:


1. Lepi asjadega, mida ei saa muuta. Kui saad ja tahad neid muuta, siis
tee seda.

2. Lase minna inimestel, kes sind alla suruvad. Kui järele mõtled, siis
tead, kes nad on.

3. Pane täisvõimsusel mängima oma lemmiklaul ning laula ja tantsi täiel
rinnal.

4. Võta jooksurajal ette üks hea pikk jooks. Jookse seni, kuni end
paremini tunned; vähemasti tunned end piisavalt väsinuna ja tunded ei
oma enam nii suurt tähtsust.

5. Helista mõnele armsale inimesele. Tema hääle kuulmine võib muuta
su päeva paremaks.

6. Naerata võõrale. See paneb teid mõlemaid naeratama.

7. Saada mõni anonüümne kompliment.

8. Kirjuta üles kõik, mis sulle endas ei meeldi. Rebi puruks. Põleta.

9. Vaata oma lemmikfilmi.

10. Usalda ennast.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar