Namaste´

pühapäev, 20. oktoober 2013

Positiivsed mõtted





Üks positiivne mõte hommikul
võib muuta säravaks terve su päeva.





Louise L.Hay


Kuidas sa alustad oma päeva? Mis on hommikul ärgates sinu esimesed 
sõnad? Kas sa hädaldad? Kas sa muretsed eelseisva päeva pärast? Kas 
sa mõtled sellele, mis su elus viltu on?


Nii, kuidas me oma päeva alustame, nii me sageli ka oma elu elame.


Mida sa ütled endale hommikul vannitoapeeglis esimest korda otsa 
vaadates? Mida sa ütled, kui oled duši all? Mida sa ütled, kui riietud? 
Kuidas lahkud kodust tööle? Kas sa lihtsalt tormad välja või ütled midagi 
ilusat? Ja mida ütled autosse istudes, kas prõmmid uksega ja torised, et 
pead tööle minema ?


Mina alustaksin homme sinu päeva afirmatsiooniga. Ärgates ja silmi 
avades võiksid öelda:


- Tere hommikust, voodi. Tänan, et olid nii mõnus, ma armastan sind.


- Kallis (ütled oma nime), täna tuleb õnnistatud päev.

- Mina olen kingitus maailmale.


- Täna ootavad mind ees suurepärased kogemused.

- Elu armastab mind!


Ja hommikul vannitoas peeglisse vaadates ma tahaksin öelda sellised 
afirmatsioonid:


- Tere hommikust, Kallis. Ma armastan sind.


- Täna tuleb meil suurepärane päev.


- Sa oled imede ligitõmbaja.


- Sul jätkub aega kõigeks, mida sul on vaja teha.


- Sa näed täna suurepärane välja.


Afirmatsioonist saab kõik alguse. Ta avab tee. Sa ütled oma alateadvuse
 meelele:

- Mina võtan vastutuse. Ma tean, et ma suudan aidata kaasa, et muutuda.


Afirmatsiooniga jätkates, sa kas suudad lasta vabaks ükskõik mille, mis
 lahti laskmiseks valmis on ja afirmatsioon saab tõeks või avab see 
afirmatsioon sinu jaoks uue tee.





Ava silmad. Ava uks. Tee esimene samm. Alusta nende afirmatsioonidega

 homme hommikul, jätka terve nädal. Vaata, kuidas sa üheainsa mõttega 
suudad muuta oma elu.

Kinnitagem: „Iga minu mõte loob minu tulevikku.“



Ja samal teemal:

Stella Vainikko :    „Täna on mu elu parim päev.“








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar