Namaste´

pühapäev, 1. november 2015

Sinu pärisolemus


















 „Vaata oma pärisolemuse keskmses asuvasse ruumi ja
näe seda osa endast, mis on puhas vaim.
Puhas valgus. Puhas energia.
Kujutle vaimusilmas, kuidas
kõik sinu piirangud üksteise järel ära langevad,
kuni tunned ennnast turvaliselt,
terve ja terviklikuna.
Tea, et misiganes sinu elus ka ei toimuks,
ükskõik kui rasked olukorrad ka ei oleks,
oma pärisolemuse keskmes
oled sa kaitstud ja sa oled terviklik.
Sa oled seda alati.”




Minu elu muutub,
kui ma muudan oma mõtlemist.
Mina olen Valgus.
Mina olen Vaim.
On aeg endale teadvustada,
et oma mõtetega ma kujundan oma reaalsuse.
Kui ma soovin oma reaalsust muuta,
siis on mul aeg muuta oma mõtlemist.”




"Vaata sügavale oma südame keskmesse ja leia
see tilluke briljantselt sädelev valgustäpike.
Milline värviilu - see on sinu armastuse ja
tervendamise energia.


Jälgi, kuidas sinu valgustäpike hakkab pulseerima ja
kasvama ja täidab kogu südame.
Luba tal liikuda läbi oma keha,
pealaest kuni varba- ja sõrmeotsteni.
Sa helendad üleni selles ilusas värvivalguses,
oma armastuse ja tervenduse energias.
Luba oma kehal heliseda selles valguses.


Sa võid öelda endale:
Iga hingetõmbega ma muutun järjest tervemaks."
Tunneta, kuidas see valgus puhastab sinu keha haigustest.
Luba sel valgusel kiirguda sinu tuppa,
kiirguda maailmale ja sinu erilisse paika maailmas.


Näe kõike terviklikuna. Sina oled oluline.
Sina tõepoolest lähed korda.
See, kuidas sa oma südames elavat armastust kasutad,
omab tõepoolest tähtsust. Sina lood muutuse.

Kinnita endale:
Ma luban kogu oma olemusel heliseda valguses.”








Louise Hay


Tõlkis Ilme


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar