Namaste´

kolmapäev, 18. november 2015

Rahu kanaldamise ja ankurdamise ühisseanss

















Reedel 20.novembril 12.00 – 13.00

Olete oodatud armastuse ja rahuenergia kanaldamise ja ankurdamise kaugseansile, kus igalühel on oma osa - kanaldada ja ankurdada nii palju läbi enda rahu ja armastust kui võimalik. Seansi eesmärk on tugevdada rahuenergiat ja olla enda keskmes, hoolimata välistest ärevatest sündmustejadast. Selleks teeme järgnevad taotlused enne kaugseanssi (piisab enne seanssi tunnetusega läbi lugemisest)

- Ma taastan täielikult oma tugeva ühenduse uuenenud emakese maa energiatega ja taastan täielikult oma tugeva ühenduse puhta kogu loomingu algallika energiatega

- Ma ühendan end lahti kõikidest vanadest ja mittepuhastest energiatest, mida minu hing ei vaja enam õppimiseks ja arenemiseks

- Ma luban täielikult nüüd läbi minu puhta valguskanali kallata ja ankurdada minusse ja emakesse maasse puhast rahu, armastust, üksolemist ja ma võtan vastu kõik uuenenud sagedused ja universumi kingitused

- Ma kiirgan rahu, armastust, puhtust, tasakaalu ja valgust 

- Saagu kõik toimuma vastavalt minu vastuvõtu võimele jumaliku korra ja plaani järgi 

- Saagu minu elus toimuma hetkes ja edaspidi kõik jumaliku korra, armastuse, kerguse, vabaduse, puhtuse, harmoonia, tasakaalu ja rahu energiates!


Ja pea meeles, et iga meie mõte on uuenenud energiates tegu! Seetõttu tea, et me loome kõike kohe ja väga võimsalt!

Kõik on armastusega oodatud ühinema sel reedel,
20. novembril kl 12:00!

https://www.facebook.com/events/1661373000776024/


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar