Namaste´

laupäev, 14. veebruar 2015

Südame Mõte











Louise Hay



Üks Südame Mõte, mida tahaksin teiega täna jagada:
Iga kogemus, ka iga niinimetatud „viga”, on edasiviivaks astmelauaks elus. Armasta ennast kõikide oma vigade eest. Nad on olnud sinu jaoks suure väärtusega. Nad on olnud sulle õpetajaks. Läbi nende sa õpid. Ole valmis lõpetama oma vigade eest enda nuhtlemine. Armasta ennast oma valmiduse eest õppida ja areneda.





Praeguse ajastu armastus erineb sellest, mis ta oli minevikus. Tänapäeval me kogeme, et kõik meie välises maailmas on peegeldus sellest, mis toimub meie meeles. Kui tahame leida armastust ja heakskiitu, siis peame seda kõigepealt iseenda vastu tundma. Enamusel meist on pikk loetelu selle kohta, miks arvame, et me ei ole armastusväärsed. Tavaliselt põhineb see nimekiri sellel, mida on meile öelnud meie perekond või õpetajad. Kui seda päevast-päeva kuulda, siis hakkamegi seda uskuma. See loetelu võib viidata ka mõtetele, mis on seotud religioosse kasvatusega lapsepõlves või üldlevinud vaadete ja stereotüüpidega. Niipea kui me otsustame neid arvamusi tõena võtta, me anname ära oma väe ja elame oma elu hirmudes ja piirangutes. Pea meeles, iseenda armastamisel ei ole mingit pistmist eneseuhkuse või upsakusega – need emotsioonid väljendavad üksnes hirmu. Kui me armastame ennast, siis me peame ennast kalliks ja väärtustame neid imelisi olendeid, kes me tegelikult oleme. Iseenda armastamine loob elu, mis on tulvil rõõmu ja rahuldust.

Teistel on sind raske armastada, kui sa ennast ise ei armasta. Isegi kui keegi teine sind tõepoolest armastab, siis üsnagi tõenäoliselt vähendad sa seda imestades, et kuidas ta sind küll armastada võib, mida ta sinus leiab. Kui sa ennast ise ei armasta, on sul raske uskuda, et sa väärid elus head. Seetõttu sa minetad sinu jaoks saadaval oleva külluse.

Lõpeta iseeenda kritiseerimine – nüüd ja igavesti. Armasta ja aktstepteeri ennast just sellisena nagu sa praegu oled. Seda tehes puhked sa õitsele sel moel, millest sa unistadagi ei oska. Armastus tervendab sind, usu mind. Sinu armastus sinu enda vastu toimib imena.


Järgnevad 10 afirmatsiooni aitavad sul iseennast armastada ja tuua ellu rohkem armastust:

* Ma valin näha selgelt läbi armastuse silmade.
*Armastus juhtub! Ma lasen vabaks meeleheitliku vajaduse armastuse järele, ja hoopis luban tal leida mind selleks ideaalsel ajal.
* Armastus ootab iga nurga taga, ja rõõm täidab kogu minu maailma.
* Täna ma pean meeles, et Elu armastab mind ja pakub mulle autasusid.
* Elu on väga lihtne. See, mida ma välja annan, see tuleb mulle tagasi. Täna ma valin armastuse.
* Ma tunnen rõõmu armastusest, mida ma iga päev kohtan.
* Armastus ümbritseb mind. Kõik on hästi.
* Ma tunnen end mõnusalt, kui vaatan peeglisse ja ütlen: „Ma armastan sind. Ma tõepoolest armastan sind.”
* Ma tõmban oma ellu armastust ja tunnustust ja ma võtan selle nüüd vastu.
* Armastus on kõik, mis olemas on!

Head sõbrapäeva!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar