Namaste´

kolmapäev, 3. detsember 2014

Sõnumeid Telosest






Adama sõnum (oktoober 2014)







Kanaldas Denise Laberge


Maatasandi lapsed, igavese Valguse lapsed, mina olen teie vend Adama. Te tunnete mind ja minu südant, kuna selles universumis me kuulume kõik sellesse Ühte Südamesse. Ma palun sul minna oma Südamesse, et tunda tema tuksumist, tunda seda elu, mis läbi sinu voogab. Mu sõbrad, Süda sinu sees tunneb sind lähedaselt. Ta hoiab endas kõikide sinu kogemuste signatuuri, kõiki sinu kehastumisi ja kõiki sinu unistusi. Niisiis, mina, teie vend, kes teie ees seisab, küsin teilt: ”Kas teate, miks kehastusite sellesse ellu? Kas te ka tegelikult seda teate? Kas te tegelikult ka elate selle järgi?” Süda, mis elab nii nagu südamesse kirjutatud, südame vaimustusel, loob rõõmu ja avardab entusiasmi ja elu enda ümber. Ma küsin veel ühe küsimuse: „Kas sa tunned seda lustlikku südant enda sees, kas sa tunned, et saadad armastuselaineid sellest rõõmust, mis sinu sees elab? Kui sinu vastus on jaatav, siis sa juba elad oma südame vaimustusel ja lased sisemisel häälel ja oma Südame laulul end juhtida. Sa mõistad oma elu eesmärki. Sa elad selle järgi, sest su sisetunne ütleb, mida on vaja teha, mis sulle rõõmu toob.

Ometigi võid sa küsida: „Kas ma tõepoolest elan südame vaimustusel, kas see rõõm on minus elus?”, võib olla ei ole sa selles päris kindel. Kas sa tead, et 99% inimkonnast ei ela oma südame vaimustusel? Enamus inimesi elab oma tavapäraste 3D uskumuste järgi, mis on sellesse dimensiooni jõuga, manipulatsiooni ja kontrolliga siirdatud. Aga teie, kes teie olete? Teie olete kalliskivid, teemantid, kes te tulite siia tihedusse kiirgama oma südame Valgust. Ka te ikka tegelikult teete seda, mu lapsed? Selles on küsimus!

Niisiis, ma küsin sinult: ”Kas sa oled valmis õppima elama oma Südamest lähtuvalt, kuulama oma sisemist häält, oma intuitsiooni? Kas sa oled valmis omaks võtma, et sina oled oma elu täielik peremees ja et üksnes sinul on võti oma tõelise elu juurde, sellise elu juurde, mis võimaldab sul avastada oma südame imettegev rõõm? Enamuse jaoks on need sõnad praegu vaid sõnad.


Ma kutsun teid üles võtma nüüdsest vastu Ülestõusmise Valgust, mis otsib avatud südameid, mis otsib armastuse ja avatuse pesa inimese südames. Praegu valatakse ülestõusmise energiaid alla kogu inimkonnale, kogu planeedile, mitte ainult inimrassile, vaid ka kõikidele kuningriikidele, kes Maa peal elavad.


Kas oled valmis õppima elama teisiti, elama lähtuvalt sellest, mida südames tunned ja mitte nende kultuuriliste normide järgi, kuhu kuulud, mitte tema kollektiivse teadvuse standardi järgi. Meil on vaja puhtaid ja julgeid südameid, kes peavad meeles, et elu on kerge, et ta võib olla maagiline, et ta on iseenesest täiuslikkus ja et ka sina oled täiuslik. Me otsime vapraid südameid, kes ei karda elada teistmoodi, elada vastupidiselt üldlevinud tõekspidamisele. Me otsime vapraid südameid, kes ei karda näidata temas elava armastuse värvi. Me otsime teie Südameid, mu armsad lapsed. Kas aktsepteerite ja võtate vastu selle uue energia, mis teie poole liigub? Kas olete valmis olema Püha Karikas, valmis vastu võtma ülestõusmisenergiat? Kas peate ennast sellise au vääriliseks, selle suurepärase elu vääriliseks, mis saabub teid taaselustama?


Ma kutsun teid üles vastama nendele küsimustele JAATAVALT, sest te väärite seda, seda suurepärast elu, mis teis juba eksisteerib, teie olete teadvuse taaselustajateks siin maailmas, igaüks, omaenda erilisel moel. Teil on vaja seda vaid tervitada, sügaval endas aktsepteerida. Iga kord, kui ütled jah sellele kutsele, iga kord, kui teadvustad endale, et oled pärit Valgusest, sa lubad endas sellel valgusel kasvada, osaleda sinu sisemises transformatsioonis. See on nii lihtne, kuid nõuab siiski julgust ja otsustavust. See nõuab selle imelise plaani usaldamist, aktsepteerimist. See suurepärane teadvus, mis sinus elab, kasutab teid igaüht selleks, et tooksite maatasandile rohkem valgust, igaüks omaenda erilisel viisil kõige sellega, kes te olete. Mu lapsed, jutt on teadvusest, mõistmisest, kaugemale vaatamisest, vastuvõtmisest, jah ütlemisest imedele, piiramatusele, vabadusele, lõpmatusele. See kõik on igaühe jaoks, just praegu, käesolevas elus võimalik, kõige sellega, kes te praegu olete.


Kuulake! Kuulake seda Südant enda sees! Kõik muutub lihtsaks, kui seda teha Südame tasandilt, sisemise armastuse tasandilt. Keegi ei palu sul ratast uuesti leiutada. Vaja on vaid iseennast uuesti avastada, taasavastada viis, millisena ennast näha ja kuidas elada, uuesti välja mõelda oma elu, ühendades ennast suure Valguse väe ja jõuga ja rakendada seda nüüd planeedil Maa.


Iga kord, kui astud sammu lähemale iseendale, lähemale oma Südamele, sa mõjutad kogu inimkonda, see on tuntav kõikides südametes. Sinu süda on Üksolemise teadvuse väljendus, Allikas sinu sees. Kas julged teda aktsepteerida ja uskuda? Selles on praegu küsimus. Kas sa tegelikult aktsepteerid seda oma südames? Ma kutsun sind väärtustama seda teadvust, seda elu sinus, kuna see on kogu Looja loomingu Teadvus, see on kogu Looja loomingu Ülev Elu. Mitte miski ei saa sind sellest teadvusest lahutada. Mitte miski ei saa sind sellest Ülevast Elust lahutada. Sa oled selle osa. Mida rohkem sa tervitad seda tõde endas, seda enam ta sinus kasvab ja seda rohkem sa imetled sinus elava väe maagiat.


Selline on minu ettepanek sulle. Ma kutsun sind astuma endale lähemale, kasvama koos endaga, tundma maatasandi maagiat, kuna see tõepoolest transformeerib tänu sinu ja miljonite inimeste tööle, kes Maa peal elavad.


Ma julgustan sind lülitama sisse 5D energiad oma majas, oma korteris, oma kontoris. Ma kutsun sind looma Valguse ja Armastuse paradiisi seal, kus oled, seal kus töötad. Ma kutsun sind looma uut maailma koos kõikide Valguse dimensioonide olenditega, kes on sinu kaaslasteks. Nende sõnadega hinga sisse 5D energiaid, hinga sisse transformatsiooni energiaid, hinga igavikuenergiaid, mis puudutavad sinu südant ja sinu teadvust.


Mina, Adama, julgesin kõnetada sinu Südant, et avada tema suur valgustumise uks.





Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar