Namaste´

kolmapäev, 5. november 2014

Eileen Caddy nõuandeid





MINA OLEN sinu alati-valmis abistaja




Ei lähe mööda päevagi, kui sind ei testita või ei panda enam kui sajal või enamal võimalikul viisil proovile. Mõnikord on need vaid väikesed, okkatorke-taolised proovilepanekud, mis sind pahandavad ja ärritavad. Teinekord aga nii suured, et lausa matavad su enda alla. Hüüa alati appi MIND, ära kunagi püüa neist ise jagu saada. MINA OLEN sinu alati-valmisolev abistaja. Tea vaid, et koos Minuga suudad sa toime tulla kõikide katsumuste ja proovilepanekutega, sa saad hakkama terve maailmaga. Ära karda - kui sinu elu on varjul Minus, ei ole sul midagi karta, kuna sa mõistad, et MINA OLEN kõiges, järelikult ei ole midagi peale Minu ja kui ei ole midagi peale minu, mida siis karta on? Kui tõstad oma teadvusetaset, hakkad sellest paremini aru saama. Ära püüa seda kunagi lahendada meele abil ega raisata aega kõige selle vaagimisega. Lihtsalt aktsepteeri seda, mida ma sulle ütlen. Ära lase oma usul kunagi kõikuma lüüa. Kui sul ei õnnestu näha koheseid tulemusi, ära kaota lootust, ole kannatlik ja kuulata teades, et kõik laheneb täiuslikult ja manifesteerub õigel ajal.


Tõlkis Ilme

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar