Namaste´

esmaspäev, 2. detsember 2013

Tarkuseteri



Bill Brouard


Mina olen üks Väega, mis on Mind loonud.
Mina olen täielikult avatud ja
valmis vastu võtma külluslikku jõukuse voogu,
mida Universum mulle pakub.
Kõik minu vajadused ja soovid täidetakse
juba enne, kui ma paludagi jõuan.
Mina olen Jumaliku juhatuse ja kaitse all,
ja ma teen valikuid,
mis on mulle kasulikud.
Ma rõõmustan teiste edu üle,
teades et kõigi jaoks on kõike
KÜLLUSLIKULT.

Louise L. Hay


Laurie


Vabadust ei ole võimalik leida ja

armastust ei ole võimalik saavutada -

nad mõlemad on ootel sinu südames,

väljaspool meie meele taipamist.



Sri Gawn Tu Fahr






Iga kord, kui oled praeguses hetkes,

muutud sa „avatuks“ valgusele,

puhtale teadvusele, mis voolab Allikast.

... mõista, et see valgus ei asu sinust eraldi,

vaid see on sinu pärisolemus.




Eckhart Tolle






Kõik elusolendid kogevad rõõmu ja valu, meie nende hulgas. Inimolend

erineb selle poolest, et meil on mõistusejõud ja palju suurem oskus

saavutada õnne ja vältida kannatusi. Tõeline õnn ja sõprus ei tulene mitte

rahast ega ka mitte teadmistest, vaid südamesoojusest. Kui kord selle ära

tunneme, hakkame seda rohkem looma.



Dalai Lama







Tõeline Vägi asub sinu sees

ja on koheselt kasutatav.




Eckhart Tolle




Ükskõik, kui pikaks su teekond osutub,

on vaid üks samm,

üks hingetõmme,

üks hetk – PRAEGU.



Eckhart Tolle







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar