Namaste´

laupäev, 14. detsember 2013

Sisemine Mina



Josephine Wall


Meie elu eesmärk ei ole tähtedeni jõudmine,
vaid jõudmine iseendasse.

William Shakespeare







Sisemine Mina - kui iidne Vaim,
igavikuline, igavesti helendav,
täiuslik ja lõputu õndsus,
ainus, jagamatu, elav ja terviklik -
särab igaühe sees kui pealtnägev teadlikkus.


See Mina särab südame koopas,
kogu oma suursugususes.
See mina ei sündinud ega sure,
ei kasva ega hävine
ega piinle muutuste käes.


Kui anum puruneb,
ei purune ruum tema sees,
samamoodi on inimesega -
kui keha sureb,
püsib temas olev Mina igavesti ...

Ramana Maharshi






Need, kes on 'unustanud', kes nad on, võivad arvata, et on üks 

Võimas Olend, kes elab neist väljaspool. Need, kes 'mäletavad', kes 

nad on, TEAVAD, et on üks Kõikvõimas Olend, kes elab nende sees. 

Meie tõepoolest OLEMEGI see Vägi. See on meie KINGITUS.

Vast on aeg see kingitus nüüd lahti pakkida.


Eric Allen




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar