Namaste´

reede, 29. november 2013

Usalda



Rassouli

Iga päev, iga hetk on sul võimalus heastada seni valesti tehtut. Igal ajahetkel me võime peatada ükskõik millise meid madaldava, alatasa korduva juhtumiste-ratta. Me võime valida kasvõi ajutiselt eemaldada end ümbritsevast negatiivsusest. Meil on valikuvõimalus, kuid me peame olema endale teadlikult teadvustanud, et me suudame olukorda muuta. Ära jää selleks ootama homset. Langeta otsus täna, otsekohe, just praegu - tee midagi senisest teistmoodi ja ära lase ennast häirida, kui langed tagasi vanasse harjumusse. Iga kord, kui teed valiku positiivsuse suunas, sa õpid midagi juurde ja aegamööda, kuid kindlalt see muutus toimub ja see on JÄÄV !


Ole enda vastu lahke, kannatlik ja tunne ära oma piirid, olenemata sellest, kas neid teistega jagad või mitte. SINA tead, kuidas neid austada, niisiis TEE SEDA!

Usu endasse, SA SAAD SELLEGA HAKKAMA !







Mina olen tänulik teades, et kui ma usaldan uusi energiasagedusi, 
avanevad mulle uued tasandid külluslikule elule, arvukatele võimalustele
 luua rohkem jõukust ja küllust.


Siit nähtub, milline toetus mulle avaneb, kui ma saan teadlikuks kõikjal 
meie ümber eksisteerivast Puhtast Tõelisest Potentsiaalist.

Shanta Gabriel



Shawn Hocking


Ma usun kindlalt, et kõigil inimolenditel on juurdepääs mitte-
tavapärastele energiatele ja jõududele. Inimeste müstiliste kogemuste, 
kõrgendatud loovuse või sportlaste ja kunstnike erakordsete saavutuste 
põhjal ma järeldan, et me kanname endas palju ülevamat elu, kui me 
arvame.


See viib meid väljapoole meie keha, emotsioone, tahte/valiku ja 
mõistmise piirangute-mustreid, mis on meid 'kuival' hoidnud. Meile
avaneb meie potentsiaal keha, meelt ja vaimu avardavale elule. Selles
seisundis me kogeme ülendavat rõõmutulva.


Jean Houston


Tõlkis Ilme





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar