Namaste´

teisipäev, 9. juuli 2013

Vaikne palve





Oma südames võtan vastu
oma täiusliku Olemuse.


Ma tunnistan, et RÕÕM,
mida olen oma ellu kutsunud,
on juba siin.

Ma tunnistan, et ARMASTUS,
mida oma ellu olen palunud,
juba elab minus.

Ma tunnistan, et RAHU,
mille poole püüdlen,
on juba minu tegelikkus.

Ma tunnistan, et KÜLLUS,
mida olen otsinud,
juba täidab mu elu.


Oma tões võtan vastu
oma täiusliku Olemuse.


Kogu oma loomingu eest
võtan ma vastutuse ja
kõige eest, mis on minu elus.

Ma tunnistan Vaimu jõudu,
mis on minus ja tean, et
kõik on minus nii nagu olema peab.


Oma tarkuses võtan vastu
oma täiusliku Olemuse.


Oma õppetunnid on mu Hing hoolikalt valinud.
Ja nüüd kulgen läbi nende kogemuste
täie teadlikkusega.

Ma olen pühal teekonnal,
millel on kõrgem eesmärk.
Minu kogemus saab osaks Kõigest, Mis On.


Oma teadlikkuses võtan vastu
oma täiusliku Olemuse.


Just praegu istun
oma Kuldsel troonil ja tean, et
Mina Olen valguse ingel.

Ma vaatan kuldset kandikut enda ees -
Vaimu kingitust - ja tean, et
kõik mu soovid on juba täidetud.

Armastades iseennast,
võtan vastu oma täiusliku Olemuse.
Ma ei koorma ennast hinnangute ega muredega.

Ma võtan omaks, et
kõik minu minevikus
on tulnud läbi armastuse.

Ma võtan omaks, et
kõik minu elus praegu
sünnib armastuses.

Ma võtan omaks, et
kõik minu tulevikus
loob suuremat armastust.


Oma Olemuses võtan vastu
oma Täiuslikkuse.


Ja nii see on.


 kanaldanud Geoffrey Hoppe

(tõlkija teadmata)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar