Namaste´

esmaspäev, 15. juuli 2013

Suvesüdame laulud






Astun hommikukastesel murul,
Maa-Ema südamesoojust õhkaval mullal...
kristallisära südames, inglipaitus hinges,
sõprade-lähedaste õnnesoovisülem põues...

t ä n u t u n d e s,

äratundmisrõõmus,
üksolemises,
koosluues,
avastades ennast iseendas,
aina edasi... lõpmatusse, igavikku välja...

Mina Olen õnnelik.


Ilme (juuli 2013)




SAMBLALÕHNALINE  LAUL


Lähen jahile päevakoertega
kurekellad mul käevarte ümber
mul on põllud kõik tuulekaertega
mul on nugise naabruses kamber

Hiirehernestest suppi teen perele
jalus väänlemas kassitapud
õues loikudes pruunidest meredest
päike palava keelega lakub

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mull' annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulid
samblalõhnaseid mälestusi

Lähen jahile päevakoertega
kurekellad mul käevarte ümber
mul on põllud kõik tuulekaertega
mul on nugise naabruses kamber

Hiirehernestest suppi teen perele
jalus väänlemas kassitapud
õues loikudes pruunidest meredest
päike palava keelega lakub

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mull' annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulid
samblalõhnaseid mälestusi

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mull' annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulid
samblalõhnaseid mälestusi

Mul on takjatest nööbid ja pagunid
käokingad mul kitsad on jalas
ja mu sõbrad on varblase-ragunid
ja mu vaenlased punnsilmsed kalad

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mull' annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulid
samblalõhnaseid mälestusi

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mull' annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulid
samblalõhnaseid mälestusi 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar