Namaste´

esmaspäev, 10. juuni 2013

Nädala saladus













Populaarse raamatu „Saladus“ autori
Rhonda Byrne Secret Scrolls sõnum
Igapäevaste Salaõpetuste Laekast
(The Secret Daily Teachings)



Väljamõeldud lood, mida oled enda kohta loonud, võivad sind piirata. Mõned lihtsad näited, kuidas enda kohta loodud lugu meile piirangud seab:

Ma olen saamatu matematikas. Ma pole kunagi osanud tantsida. Ma pole just eriline kirjamees. Ma olen hirmus kangekaelne. Ma ei maga hästi. Ma olen väga tujukas. Ma võitlen oma kehakaaluga. Mu inglise keel jätab soovida. Ma hilinen pidevalt. Mu autojuhtimisoskused pole kiita. Ma ei näe ilma prillideta. Ma ei sõbrune kergesti. Raha näib libisevat mu sõrmede vahelt.


Hetkel, mil saad teadlikuks, mida sa tegelikult ütled, on sul võimalik seniöeldu tühistada ja kirjutada uus lugu!



Rõõm olgu sinuga,
Rhonda Byrne
Saladus (The Secret) ... rõõmustamas miljoneid



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar