Namaste´

teisipäev, 19. august 2014

Armastuse ja rahu kanaldamise ja ankurdamise ühisseanss - tasuta














Ankurdame uuenenud emakese maa energiatesse uusi energiaid - uueneme ise - oled armastusega oodatud!


Homme, 20.augustil kell 20:00 - 21:00



Olete oodatud 
armastuse ja rahuenergia kanaldamise ja ankurdamise kaugseansile,
 kus igalühel on oma osa -
 kanaldada ja ankurdada nii palju läbi enda
 rahu ja armastust kui võimalik.
 Selleks teeme järgnevad taotlused enne kaugseanssi
 (piisab enne seanssi tunnetusega läbi lugedes)

- Ma taastan täielikult oma tugeva ühenduse
 uuenenud emakese maa energiatega ja 
taastan täielikult oma tugeva ühenduse
 puhta kogu loomingu algallika energiatega

- Ma ühendan end lahti kõikidest vanadest ja mittepuhastest energiatest, mida minu hing ei vaja enam õppimiseks ja arenemiseks

- Ma luban täielikult nüüd läbi minu puhta valguskanali
 kallata ja ankurdada minusse ja emakesse maasse
 puhast rahu, armastust, üksolemist 
ja ma võtan vastu kõik uuenenud sagedused 
ja universumi kingitused

- Saagu kõik toimuma vastavalt minu vastuvõtu võimele
 jumaliku korra ja plaani järgi 

- Saagu minu elus toimuma hetkes ja edaspidi kõik jumaliku korra, armastuse, kerguse, vabaduse, puhtuse, harmoonia, 
tasakaalu ja rahu energiates!


Ja pea meeles, et iga meie mõte on uuenenud energiates tegu! 
Seetõttu tea, et me loome kõike kohe ja väga võimsalt!

Kõik on armastusega oodatud ühinema homme, 20. augustil kl 20!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar