Namaste´

neljapäev, 8. oktoober 2015

Palju õnne!



Palju õnne, Louise Hay!









Louise Hay

Täna on minu 89. sünnipäev. Möödus üks järjekordselt suurepärane aasta. Kuigi mul on lõpetamisjärgus veel paar raamatut, läksin ma kirjaniku ja esinejana tuntud Louise Haylt üle mängulisele Louise'le, selleks et üha enam nautida seda, mida elul pakkuda on. :)
Sel aastal kujunes ka meie suurepärane suhe Jeffrey'ga, keda pildil näete. Elu läheb aina paremaks.


Mulle on juba väikesest tüdrukust peale meeldinud värvida värviraamatuid, lihtsalt lõõgastumise eesmärgil ja selleks, et nautida millegi ilusa loomise protsessi. Ootan õhinaga, mil suurepäraste piltidega ja minu afirmatsioonidega täiskasvanutele mõeldud värviraamat ilmub. Hay House avaldas oma esimese värviraamatu täiskasvanutele umbes 20 aastat tagasi. Meil on ilmunud ka teine, Hay House'i ühe suurepärase autori Mike Dooley värviraamat täiskasvanutele.
Ootan väga oma eelseisvat aastat.





Kõik on hästi.
Louise Hay

Tõlkis Ilme


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar