Namaste´

reede, 15. mai 2015

Maikuu energiaprognoos












Emmanuel Dagher
Mai 2015






Vabadusehelinad”

Armas sõber,

on suur õnnistus võtta sinuga sellisel moel taas ühendust. Ma tänan sind kogu inimkonna nimel, et oled valinud olla praegusel ajal siin, ja olles lihtsalt sina ise, aidata planeedi teadvusetaset tõsta.

Pärast hiljutist läbiminekut kõrgeima laenguga energiast, mida me eales kogenud oleme, märkavad paljud meist omaenda ja ümberolijate elus vanade kogemusmustrite pinnale kerkimist.

Enam ei ole võimalik neid mustreid kõrvale lükata. On aeg suunata oma tähelepanu iga ainsama poole eraldi, lõplikult, et meie reaalsuse valikuks ja kogu inimkonna reaalsuseks saab igavene rahu ja vabadus. Vanad kogemusmustrid kerkivad taas pinnale selleks, et anda meile võimalus nad lõplikult lahti lasta.

Kas märkad, kui ebamugavaks on muutunud olemine iganenud energiates? Selle tunneb oma kehas otsekohe ära kui selge märguande, et on aeg see vabastada. Seda võib tunda oma kõhus või õlgades, meelekohtades, kaelas, selja alaosas, põlvedes või jalgades.

Ebamugavustunne on tegelikult heaks osutajaks sellele, et oleme sel määral avardunud, et kõike, mis ei ole joonduses meie Kõrgeima Minaga, ei ole enam võimalik meie energias majutada.

Iganenud mustrite hulka kuulub kõik see, mis tuleneb ebakindlusest, kahtlusest, puudusehirmust, murest või ükskõik, millisest teisest sama võnkesagedusega energiast. Kui sa mingil põhjusel leiad ennast iganenud mustritest, anna endale võimalus nendest läbi minna.

On oluline mitte mingil juhul projitseerida neid mustreid teistele, nad tulevad meile silmapilkselt, kuid võimendunult tagasi. Tervislikuks vabanemise viisiks on näiteks liikumine, päeviku pidamine, heategu/teenimises olemine või jalutuskäik looduses – need on suurepärased valikuvõimalused vabastamiseks.



Vabadusepööre

Viimaste nädalate jooksul on taevaste vägede toetusel hakanud meis endis ja meie ümber esiplaanile kerkima ulatuslik pööre sisemise vabaduse poole. See vaikne, ent jõuline tõus on pannud paljusid meist tundma ennast teistsugusena, kui me olime vaid mõni nädal tagasi. Just sellise kiirusega muutuvad asjad praegu! See avaldub mitmel viisil. Enne kui ma sellest räägin, ma palun teil mõtiskleda järgmiste küsimuste üle.

* Kas on vähenenud sinu sallivus selle vastu, mis ei ole armastav ja lahke?
*Kas sinu soov või vajadus meeldida teistele, selleks et nende armastust ja heakskiitu ära teenida vähenes viimaste kuude jooksul?
*Kas sul on lihtsam välja öelda oma arvamust kui seda, mida inimesed sinult ootavad? See tähendab, et kas sa tsenseerid ennast nüüd vähem?

Kui sa vastasid jaatavalt vähemalt kahele nendest küsimustest, siis mu sõber, oled sa astumas välja iganenud mustritest uude, rikkamasse, täiuslikumasse ja külluslikumasse reaalsusesse.

See võib kohati olla ebamugav, seda just meie meelele. Võib tunduda, et sa ei ole sina ise. Kuid tea, et see on täiesti normaalne ja võttes arvesse kogu seda protsessi, oled sa just seal, kus sa olema pead.

Mida enam sinu tõeline mina jätkab esile kerkimist ja integreerumist, hakkavad asjad lahenema ja erakordne uus reaalsus avalduma.




Vabaduse retsept

Praegu toimuvate ulatuslike muutustega on väga kasulik luua endale spetsiaalne kaart, mis aitab meil end sellest välja navigeerida. Minu tähelepaneku põhjal toetavad kolm järgmist asja meid suurema vabaduse ankurdamisel suuresti.

Suurema vabaduse ankurdamisel on oluline krsitallselgus selles, mida me tegelikult oma elus kõige enam kogeda soovime. Ja kui selgus käes, suurendame seda, jätkates pidevalt selle palumist, mida me tegelikult tahame või soovime.

Ma tean, et kaastundlike inimestena ei söanda paljud meist paluda seda, mida me tegelikult tahame, kuna meile lihtsalt ei meeldi 'paati kõigutada' või kedagi koormata. See aga jätab paljud empaadid lihtsalt leppima paratamatusega, et neil on üksnes nii palju, et toime tulla, ei midagi enamat.

Tavaliselt toimub see seetõttu, kuna me arvame, et inimesed võib-olla mõistavad meie üle kohut, kui me palume seda, mida tegelikult tahame või et soovitu saavutamine vähendab mingil moel meie spirituaalsust.


Ma tõepoolest usun, et see on kõige lihtsam viis oma soovide ja õnnistuste täitumiseks. On igati normaalne kogeda KÕIKE seda, mida elu meile pakub. See kätkeb endas vikerkaaretundeid, looduse tervendust ja headust ja Universumi üllatuslikku materialiseerumist läbi inimese kujutlusvõime.

Tegelikkuses annab oma soovitu palumine Universumile võimaluse tõusta ja tõepoolest meile see anda! Kõhklemine ja segased signaalid viivitavad manifesteerumist, peatavad selle.

Teine võimalus, kuidas tuua suurem vabadus oma ellu, on jõuda selgusele, mida vabadus meie jaoks tegelikult tähendab. Minu jaoks ületab vabadus lineaarse aja raamistiku ja asetab meid koheselt lõpmatuse aega.

Kui ma alustasin oma tutvust vabaduse energiaga, hakkasin ma endale meelde tuletama neid aegu oma elus, mil olin ennast tundnud kõige vabamalt.

Iga kord, mil end vabana tundsin, hõlmas see aega, mil ma olin oma südames, vähem oma meeleradadel, ning täielikult käesolevas hetkes – nagu ka siis, kui kuulan laulu, mis mulle kananaha ihule toob või kui istun ja vaatlen ookeani. Kuid alati olin ma tervenisti selles hetkes, elades olevikus.

Mul on tunne, et kui tuletad endale meelde aegu, mil tundsid suurimat vabadusetunnet, siis leiad, et ka sinul olid samasugused kogemused. Kui nii, siis võime tõdeda, et vabadus asub käesolevas hetkes.

Seda taibates sai minu ainsaks tegevuseks olla iga päev täielikult kohal igas kogetavas kogemuses, nii sageli kui mul oli meeles seda teha. Niipea kui see sai minu igapäevaseks taotluseks, said vabadus ja küllus minu elu peamisteks juhtivateks energiateks. Selline, käesolevas hetkes elamise viis näitas mulle, et meie sisemine lõpmatus saab täielikult materialiseeruda ka meie välises reaalsuses.

Veel üks võimalus, kuidas vabadust ankurdada, on võtta rohkem riske.

Teades kui tundlikud empaadid on, kel on anne tunda kõike enda ümber, ei pruugi riskide võtmine olla meie esimene valik.

Kuigi riskivõtmine võib mõnikord näida pisut ebamugav, aitab see tegelikult meil avarduda väljapoole nendest vanadest piirangutest, mida oleme endale loonud.

Tulemuslik viis riski võtmiseks tähendab lihtsalt investeerimist iseendasse, oma heaollu, oma annetesse, talentidesse ja panustamist maailmale. See võib väljenduda tegevuste kaudu, mis toetavad meie tervist ja heaolu, vaimset edasiminekut ja loomingulisi seiklusi.

Need kolm meetodit koos aitavad meil avardada ja ankurdada suuremat vabadust oma ellu. Nad aitavad meil olla enam valmis suurte muutuste aegadeks.


Me elame aegadel, millest meie muistsed esivanemad tuhandeid aastaid rääkisid! See kõik on toimumas meie ümber siin ja praegu.

Tea, et sa ei ole üksinda. Ma olen alati südamest tänulik sulle ja ootan peatset kohtumist.

Armastusega,

Emmanuel



Tõlkis Ilme



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar